Gå til hoved-indhold

CORONA UPDATE!

Grundet den eskalerede situation og myndighedernes anbefalinger har vi besluttet at tage vores forholdsregler for at mindske risikoen for spredning så meget som muligt.

 

Det er dog vigtigt at understrege, at vi bestemt ikke har lukket, men vi vil forsøge at udføre så mange opgaver som muligt via hjemmearbejdsplads og online support.

 

Følgende tiltag er blevet implementeret med øjeblikkelig virkning:

✔️ Vi udfører så meget arbejde via remote adgang som muligt, vi er her og vil hjælpe jer så tøv ikke med at ringe.

✔️ Skulle der være behov for besøg af en konsulent, finder vi også ud af det. Mange har brug for udstyr til hjemmearbejdsplads, det leverer vi.

✔️ Vi passer på os selv og hinanden og tager hensyn til dem, som har familie, der er særligt udsat.

 

Vi er fortsat tilgængelige på både telefon og e-mail i vores almindelige åbningstid, så tøv ikke med at kontakte os på telefon 70233293 eller servicedesk@itbc.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

 

Med venlig hilsen

ITBC teamet

Vi udvider vores personale til gavn for jer

Her hos os i ITBC vil vi rigtig gerne kunne imødekomme vores kunders behov for god kvalitet og service, derfor har vi nu ansat en ny medarbejder, som kommer til at hjælpe os med driften.

 

Vi har ansat Jonas som er vores nye driftselev, som bl.a. er ham I kommer til at tale med, når I ringer ind til os.

 

Vi byder Jonas velkommen til ITBC

KAMPAGNE: IT HELBREDSTJEK 

ITBC har defineret et rapporteringsværktøj, som hjælper vores kunder med at være på forkant med deres IT. Samtidig kan vi dokumentere hele kundens netværk, systemer, backup og sikkerhed.

Hos ITBC laver vi løbende ”helbredstjek” på vores servicekunders: 
•    Systemer
•    Enheder
•    Backup
•    Sikkerhed

Netop nu kører vi kampagne og tilbyder et IT Helbredstjek til kr. 2.500,- ex. moms, pr. analyse inkl. rapport.

Bestil et "helbredstjek" ved at sende en mail til salg@itbc.dk eller ring på 70 233 283. 
- Kampagnen kører til og med 31 maj 2018

Se rapport

MICROSOFT OUTLOOK CUSTOMER MANAGER

Der er så mange muligheder og features i Office 365, vi holder et skarpt øje med hvad der sker og hvad der kommer.

Lige nu har vi fokus på Microsoft Outlook Customer Manager. Det er Microsofts "lite" udgave af et CRM system.
Det er nemt, overskueligt og en del af licensen med Office 365 Premium og har man den, ligger det allerede i Outlook. 

Spørg os endelig, det er nemt at komme i gang. Skriv til salg@itbc.dk eller ring 70 233 283 for en helt uforpligtende samtale.

Tjek programmet ud

KONTAKT OS

Ring til os på: +45 70 233 293

Eller udfyld formularen og så svarer vi asap.